Jdi na obsah Jdi na menu

Elektroléčba

Naše rehabilitace také nabízí značné množství elektroléčebných procedur. Elektroléčba jako taková je v současné době velmi užívanou a rozšířenou  lékařskou, rehabilitační, lázeňskou i kosmetickou metodou. Společně s mnoha dalšími procedurami je elektroléčba zpravidla hrazena zdravotními pojišťovnami. Ceny procedur nehrazených zdravotními pojišťovnami najdete v sekci ceník.

Elektroléčba využívá různé druhy elektrických proudů - proudu stejnosměrného, střídavých proudů středofrekvenčních, nízkofrekvenčních nebo vysokofrekvenčních s rozličně tvarovanými impulzy.

Elektroléčba a její účinky

Vzhledem k široké škále používaných druhů elektroterapie, také účinků elktroléčby je celá řada. Obecně lze říci, že elektroléčba nejčastěji působí analgeticky (odstraňuje či zmírňuje bolest), ale také např. zlepšuje prokrvení tkání, působí svalovou relaxaci (uvolnění svalového napětí), odstraňuje a zmírňuje otoky, zlepšuje některé kožní defekty, posiluje oslabené svaly, příznivě ovlivňuje kloubní onemocnění, pooperační stavy, poúrazové stavy, zánětlivá a degenerativní onemocnění, poruchy citlivosti, poruchy prokrvení, onemocnění pohybového aparátu a další. Naše rehabilitace nabízí následující druhy elekroléčby:

Druhy elektroléčby

• Proudy stejnosměrné - diadynamické ( DD proudy - MF, RS, DF, CP, CP- ISO LP)
  • Interferenční proudy (IF - 2 a 4 pólová interference, dipólový vektor, izoplanární vektorové pole)
  • TENS proudy (transkutální nervová stimulace)
  • NMES (nervosvalová elektrostimulace)
  • Träbertovy proudy
  • Magnetoterapie (MG nebo MGT)
  • Ultrazvuková terapie (UZ nebo UTZ nebo UZV)
  • Elektrostimulace

Pro návrat do nabídky procedur klikněte zde.